REVENIRE

Am revenit, am ratacit destul prin labirintul interior, mi-am gasit drumul meu si iata-ma, sunt aici!
Milostivirea Divina m-a sustinut prin Indurarea Sa, iar Duhul Sfant m-a calauzit si nu m-a abandonat nicio clipa!
Revin vindecata de ranile trecutului, simtind cum inima mea cea reinnoita de Duhul Sfant si purificanta de cainta Milostivirii, pulseaza preamarind Iubirea!
Ii iert pe toti cei care mi-au facut rau, l-a randul meu cerandu-mi iertare pentru ca le-am permis sa ma loveasca.
Imi cer iertare pentru ca i-am ,,dezamagit”, am refuzat sa fiu mincinoasa, profitoare, manipulatoare, barfitoare si ,,demolatoare” de suflete, doar pentru a ma integra perfect in lumea lor si a vorbi acelasi limbaj al egoismului, al intereselor meschine si al denigrarii aproapelui.
Nu regret o clipa ca am luptat pentru valorile mele, deoarece eu am crezut si cred in Evanghelia Iubirii!
ISUSE cu INIMA BLANDA SI SMERITA
fa inima noastra asemenea CU INIMA TA!

Un gând despre „REVENIRE

Lasă un răspuns

