Alegerea………

Fericirea mea eu o stiu, nu tu.
Nu doar pentru ca tu poti constitui o simpla prezenta trecatoare,
dar si pentru ca tu vrei sa fiu ceea ce eu nu sunt.
Nu pot sa fiu fericit atunci când ma schimb
doar pentru a-ti satisface tie orgoliul.
Si nu pot sa ma simt fericit atunci când ma critici
pentru ca nu gândesc asa cum gândesti tu
sau pentru ca nu vad lucrurile asa cum le vezi tu.
Spui ca sunt prea rebel.
Totusi, de câte ori ti-am respins convingerile,
si tu te-ai ridicat împotriva alor mele.
Eu nu caut sa-ti modelez mintea.
Stiu ca te stradui sa fii tu însuti,
dar nu pot admite ca tu sa-mi spui ce trebuie sa fiu.
Ziceai ca sunt o persoana stearsa pe care cu usurinta poti sa o uiti.
Atunci de ce ai încercat sa te folosesti de viata mea
pentru a-ti demonstra tie însuti cine esti?

(Bruno Ferrero)

2 gânduri despre „Alegerea………

  1. Cateva „pacate sociale” 🙂 .. a nu lasa pe altul sa-si urmeze liin cursul vietii, a nu-l accepta pe aproapele asa cum e, a nu te pune putin in pielea celui de langa tine, a fi critic si exigent asupra lui fara sa-i vrei binele .. etc

  2. Hai mai Raimondo oare viata asta nu e o scoala?
    Oare scopul vietii nu este de a invata unul de la celalalt uneori chiar si prin critici?
    Sigur ca te revolti cand o persoana poate inferioara iti lasa sufletul nud sau cand persoane in fata carora vrei sa ai stralucire descoperi ca d.p.-ul d.v. al lor mai trebuie sa iti cada dintii de lapte.
    Insa aceea revolta este o auto analizare si un prim pas spre maturizare si invierea unei fiinte noi, mai aproape de cel de langa noi si mai aproape de Isus.
    Ce rol ar mai avea altfel Sfanta Spovada daca nu sa te schimbe?

Lasă un răspuns

