DUMINICA MILOSTIVIRII DIVINE – 11 aprilie 2010 –

Astazi este duminica MILOSTIVIRII DIVINE.

In Vinerea Sfanta, cand am inceput novena catre Milostivirea Divina, imi imaginam cu totul altfel aceasta zi de mare sarbatoare.
Anul aceasta, chiar in Vinerea Sfanta – 2 aprilie 2010 – s-au implinit 5 ani de la trecerea la Tatal, a celui care a consacrat intreaga lume Milostivirii Divine, Sfantul Parinte Papa Ioan Paul al II-lea.
Asadar cand am inceput novena mi s-a parut a fi extrem de simbolic momentul ….. Vinerea Sfanta, Milostivirea Divina, Ioan Paul al II-lea …
Astazi 11 aprilie 2010, cu totul altfel sunt toate cele ce mi le imaginam pentru a celebra Duminica Milostivirii Divine, sarbatoarea mea de suflet.
Lumea este zguduita de tragedia prin care trece poporul polonez, iar astazi in Polonia, la sanctuarul Milostivirii Divine (Łagiewniki-Cracovia) se proclama, poate mai arzator decat oricand:JEZU UFAM TOBIE (ISUSE AM INCREDERE IN TINE)!!!
Raman in rugaciune in fata Milostivirii Divine, chiar daca m-a socat ceea ce s-a intamplat, fiindca am incredere, accept, din iubire nu pun intrebari inutile, doar iubesc, ma rog si am incredere …..neconditionata …..
Am incredere si nu ma revolt, chiar daca si pe plan personal traiesc aceasta zi in suferinta. Ma doare….sufar, dar nu atat din cauza ca sunt bolnava , ci datorita faptului ca din cauza bolii trebuie sa stau in pat si nu pot sa merg la Sfanta Litughie in zi de duminica si mai ales in cea dedicata Milostivirii Divine.

4 gânduri despre „DUMINICA MILOSTIVIRII DIVINE – 11 aprilie 2010 –

  1. Irina, sunt sigur si am incredere ca daca acum treci prin suferinta, aceasta iti va fi incucunata cu biruinta … acolo in sufletzel. Ceea ce faci nu ramane neobservat de Milostivirea Divina .. mangaierile si satisfactiile personale nu vor intarzia sa apara.

  2. Salve Irina!

    Hei! Stiu cum e sa stai in pat, sper sa nu ai ceva prea grav, dar oricum cred ca e important sa oferi suferinta ta pentru Biserica si Preoti Sfinti.
    Pe de alta parte sigur ca iti doresc sa te pui repede pe picioare si sa poti profita de invierea naturii.

    Ce sa scriu legat de evinmente?
    De mult nu ma mai rugam; iar in Vinerea Mare la ora 15:00 am spus instinctiv: hai sa ma rog Rozariul Divinei Indurari ca sa fac si eu o rugaciune ca e zi mare.
    Fac si Sambata, iar Duminica imi amintesc ca defapt suntem in timpul Novenei, si cam pe Marti, Miercuri am abandonat.
    Am simtit in toata aceasta saptamana o stare profunda de neliniste interioara.
    Intr-una din zile m-am imbrac negru pentru ca astea erau hainele la indemana si am spus chiar la cineva: aualeu mai bine nu m-as fi imbracat negru ca atrage moarte.
    Alta seara tot din aceasta saptamana am spus simt un fior macabru, voi afla curand de o moarte( ma gandeam cineva mai apropiat).
    Ce m-a bucurat insa in tot amalgamul de informatii macabre, politice, economice, etc. legate de acest eveniment si publicate in presa de pretutindeni a fost faptul ca fratele geaman traieste.

  3. Buna Irina,

    Ma bucur ca intamplator am gasit blogul tau chiar aveam nevoie sa mai aud ca cineva il iubeste pe Isus.Sarbatoarea DIVINEI MILOSTIVIRI este sarbatoarea mea de suflet .Iubesc Coronita Divinei Milostiviri care imi da putere si incredere atunci cand ma simt deprimata sau sunt disperata.Am incercat si incerc mereu sa aduc acesta rugaciune si in inimile altor oameni.Eu nu am blog dar daca se poate astept un mail de la tine.ISUS ESTE IUBIRE!

Lasă un răspuns

