POSTUL MARE – un nou început –

Pentru mine, Postul Mare, este o nouă şansă, un nou început.

De obicei oamenii, îşi fac visuri, îşi pun dorinţe când începe un nou an calendaristic, eu am năzuinţe şi vibrez , cu întreaga fiinţă, când începe Postul Mare, sperând că am să reuşesc să împlinesc tot ceea ce Domnul îmi cere în acest post, având astfel o inimă nouă în sărbătoarea Învierii.

 

 

P1000079

2 gânduri despre „POSTUL MARE – un nou început –

  1. Mi-ar placea ca la inviere sa vad tot aceasta poza cu usa deschisa 🙂 … dincolo de glumitza, imi place ca ai scris scurt si la obiect. Ce fain ca in fiecare an avem ocazia aceasta a reinnoirii …

    • Multumesc! Am sa incerc sa deschid usa, sper sa am si aparatul de fotografiat la mine 🙂
      Intr-adevar, ce privilegiu aceasta reinnoire continua…doar sa vrem…

Lasă un răspuns

