1 MAI 2011 – DUMINICA MILOSTIVIRII DIVINE

Ce zi de mare sărbătoare, este ziua mea clip_image002….Duminica Milostivirii Divine!

Sărbătoarea este dublă, deoarece, de astăzi, 1 mai 2011, Papa Ioan Paul al II-lea este Fericit!

M-am pregătit îndelung pentru această zi, chiar decând a început Postul Mare, mai ales că anul trecut, datorită stării de sănătate, am zăcut în casă şi nu am putut merge la Catedrala  Sfântul Iosif, la  liturghia de la ora 15.00, cea dedicată Milostivirii Divine.

În Vinerea Sfântă am început Novena dedicată sărbătorii mele de suflet. Ce mare fericire şi binecuvântare pe capul meu, ce visuri tainice şi ce tresăriri de bucurie!

A doua zi de Paşti, brusc, starea mea de sănătate s-a deteriorat, mi-am zis, o simplă răceală, vremea de afară ne-a năucit pe toţi, este imposibil să se repete scenariul de anul trecut, imposibil să zac, să nu ajung la biserică, este doar o simplă răceală, anul trecut a fost problema mea de sănătate ca atare, dar, acum, acesta e sub control…nu, nu, până mâine trece.

Din păcate nu a trecut, ci s-a agravat şi astfel nu am putut dormi din cauza tusei de neoprit, mi-am pierdut glasul, febra a persistat şi uite aşa am zăcut întruna.

Nu m-am lăsat, am luptat, novena am continuat-o, din păcate nu aşa cum îmi propusesem, în biserică, dar important este că am finalizat-o. 

Ceea ce cerusem cu ardoare înainte, acum nu mai conta… acum doar o singură şi fierbinte rugă conta …Îndură-te de mine Isuse Milostiv, vreau să ajung duminică la liturghia de la ora 15.00.

Isus, s-a Îndurat de mine şi am ajuns!

Ce fericire când am intrat în Catedrală, chiar dacă îmi tremurau picioarele de la febră şi eram tare slăbită, nu mai conta nici faptul că oricum plecasem cu greu de acasă, familia a protestat, dar văzând determinarea mea, m-au lăsat….în grija Domnului!

Nimic nu a mai contat, am rezistat chiar dacă am stat în picioare, deoarece am ajuns exact când a început şi nu am mai găsit un loc liber;  spre marea mea surprindere Catedrala era plină, dar acesta m-a bucurat tare mult. Întorcându-mă în timp, nu foarte departe, ci acum doar patru ani, nu se celebra această liturghie, iar la predică deabea se amintea.

După ce m-am împărtăşit, am simţit cum cineva mă ţine straşnic de braţ şi nu m-am mai simţit deloc slabită, acum parcă aş mai fi rezistat ceva vreme, aşa în picioare,  dacă s-ar mai fi celebrat o Sfântă Litughie dedicată Milostivirii Divine clip_image002[1]!!!!

Aşadar, planurile omului sunt numai în mâinile Domnului!

Ştim asta, nu-i aşa?

Cu toate acestea risipim multă energie proiectând. Eu credeam că mi-am învăţat lecţia şi am luat examenul,  dar se pare că nota la examenul precedent nu a fost pe placul Domnului şi …..am primit o ….lucrare de control pentru o eventuală mărire de notă !!!

Printre proiecţii era şi aparatul de fotografiat, plănuisem să nu mai iau mâna de pe el şi să surprind totul, în afară şi înăuntru, dar mie, astăzi, îmi era greu să ţin în mâini batista, dar un aparat de fotografiat.!

O fotografie face cât o mie de cuvinte…eu parafrazez acum şi spun o predică cât o mie de fotografii, cea a Preasfinţitului Cornel Damian. Aşadar… niciun regret, nu a ieşit nimic aşa cum am plănuit, dar am primit ceea ce nu am planificat…IUBIRE ŞI MILOSTIVIRE!

Omilia PS Cornel Damian în Catedrala „Sf. Iosif”, Bucureşti, la Sf. Liturghie de mulţumire pentru beatificarea Papei Ioan Paul al II-lea în Duminica Milostivirii Divine -1 mai 2011, ora 15:

2 gânduri despre „1 MAI 2011 – DUMINICA MILOSTIVIRII DIVINE

  1. Faptul ca ai ajuns, deja conteaza foarte mult. Altii din pacate ultra-sanatosi fiind, nici nu se gandesc sa calce intr-o biserica. Dar ma rog … fiecare ne vom lua rasplata intr-o zi … iti doresc sanatate si pacea milostivirii divine sa coboare mereu asupra ta.

    • Raimi, multumesc pentru urari.
      Dupa cum bine spuneai…tu dar si alti cativa prieteni si amici, atunci cand se gandesc la mine ma „identifica” cu imaginea Milostivirii Divine 🙂 ……minunata asociere…desigur pastrand proportiile! Ceea ce ma bucura este interesul trezit pentru Milostivirea Divina.

Lasă un răspuns

