„Să fim prieteni sau să avem prieteni?”

Să fim prieteni sau să avem prieteni?

O modalitate de a ne cunoaşte pe noi înşine şi pe ceilalţi”

„Prietenia se învaţă”

„Prietenia este un lucru foarte serios.

Pentru a fi în măsură să spunem că avem prieteni, ar trebui să fim în măsură să spunem că suntem prieteni.

Persoanele care nu sunt conştiente, nu au prieteni. Chiar dacă ele cred contrariul.

prietenia-super oferta

De altfel, sentimentul de prietenie despre care vorbesc eu poate să fie simţit doar pentru câteva persoane de-a lungul vieţii. Cine spune că are mulţi prieteni, în realitate nu are niciunul. Nu trebuie să-i considerăm prieteni pe cei care se interesează mai mult de lucruri decât de fiinţele umane sau pe cei care nu sunt conştienţi.”

(Albisetti, Valerio, Să fim prieteni sau să avem prieteni?, pg.88)

2 gânduri despre „„Să fim prieteni sau să avem prieteni?”

    • Pentru cine apreciaza valoarea prieteniei, Facebook reprezinta doar un instrument de socializare.
      Nu cred in sutele, miile de „prieteni” de pe Facebook. Am „prieteni” care nici macar nu ma saluta cand ma vad, dar „socializam” si suntem „frenzi” pe FB. Am remarcat cum multe persoane, pe care eu le cunosc foarte bine in realitate,cand se afla in mediul acesta virtual …”afara-i gardu’ inauntru leopardu’ „. Incerc sa inteleg de ce aceasta nevoie viscerala de a pretinde ca esti altcineva, a trai in minciuna si falsitate mi se pare o mare tragedie umana.
      Pentru mine prietenia este ca „o porunca”, din pacate sunt multi care au profitat de autenticitatea sentimentelor mele si s-au folosit de mine. Eu am crescut cu fiecare tradare…dar pentru ei…Domnul a dat…Domnul a luat, fie in veci Numele Domnului Laudat!

Lasă un răspuns

