Pentru cel mai iubit frate, LA MULTI ANI!

Cu toata dragostea unicului meu frate, LA MULŢI ANI!

Eram şi eu un copil, nu îmi amintesc clar şi limpede ziua de 27 aprilie când s-a născut unicul meu frate, dar îmi amintesc foarte bine două momente, când a fost adus acasă de la maternitate şi mi s-a subliniat răspicat să fiu foarte atentă cu el că este foarte mic, deoarece s-a născut la 7 luni Smile …. apoi momentul când cei mari nu erau atenţi şi m-am dus la pătuţul lui şi am descoperit într-adevăr o fiinţă mică, delicată, pură şi cu nişte ochi incredibil de mari, l-am mângâiat cu infinită duioşie şi atunci m-a prins de mână….în acel moment mi-am spus „am să te ocrotesc întotdeauna, niciodată nu îţi mai dau drumul” … şi aşa a fost!

Anii au trecut, nu i-am „dat drumul de mână”, dar nici el mie, este un frate cum numai în poveşti mai întâlneşti…de multe ori el a fost pentru mine fratele mai mare, iar pentru aceasta nu am cuvinte să îi mulţumesc…Red heart

Îmi pare tare rău când re27 apr 2013marc, aud, văd şi cunosc fraţi care pur şi simplu se urăsc!  Trist, foarte trist…atunci nu am cum să nu mă gândesc la mult iubitul meu frate care este o mare binecuvântare în viaţa mea şi nu contenesc în a-i mulţumii Domnului pentru minunatul dar pe care mi l-a făcut în acea duminică de 27 aprilie, când s-a născut extraordinarul meu frate!

Lasă un comentariu